Loading...

Pühendumuse uuring

Miks

Miks on pühendumuse uuring vajalik?

Miks

Kuidas

Kuidas uuring läbi viiakse?

Veidi metoodikast

Uuringust

18 teemavaldkonda, ligi 80 alateemat

Organisatsiooniti võivad pühendumust mõjutavad teemad olla erinevad. Seetõttu peaks hea pühendumuse uuringu teemade ring olema lai. Oleme omalt poolt ette valmistanud ligi 80 väidet, mille abil saame teie töökeskkonna erinevaid teemasid analüüsida. Usume, et leiame nende hulgast sellised, mis on teie organisatsiooni jaoks kõige olulisemad.

Võrdlusgrupp

Pühendumuse uuringu tulemusi on keeruline tõlgendada, kui neid pole millegagi võrrelda. Seetõttu oleme Eesti erasektori töötajate hulgas läbi viinud võrdlusgrupi uuringu ning omame päris head ettekujutust sellest, milline on pühendumuse ja seda mõjutavate tegurite tase Eesti ettevõtete hulgas. See on väga hea orientiir, millega oma ettevõtte töötajate poolt antud hinnanguid võrrelda.

Usalduspiirid

Enamus pühendumuse uuringuid tugineb töötajate küsitlemisele. Vaatamata uuringufirma pingutustele vastab küsimustikule väga harva 100% töötajatest. Seega peame osade töötajate käest saadud vastustest järeldama midagi kogu organisatsiooni kohta. On ilmne, et sellise protsessiga kaasneb mõningane ebatäpsus. Hea metoodika oskab seda korrektselt arvesse võtta.

Tutvu metoodikaga

Mõistlik hinnakujundus

Oleme veendunud, et personaliuuringud ei tohiks olla eksklusiivtooted, vaid kättesaadavad instrumendid kõigile ettevõtetele. Meie ligi kümne­aastane uuringute läbiviimise ja uuringu­metoodikate välja­töötamise kogemus või­maldab tulemusteni jõuda väikese töö­aja­kuluga. Julgeme väita, et hinna ja kvaliteedi suhtes ei ole meile personaliuuringute turul vastast.

uuringust

Paketid

milliseid tooteid pakume?

Paketid

L

Pakett L

  • Analüütiline raport
  • Veebiraport
  • Üks esitlus
  • .
  • .
  • .
  • .
XL

Pakett XL

  • Analüütiline raport
  • Veebiraport
  • Kaks esitlust
  • Juhtidele personaalne tagasiside
  • Igale üksusele oma raport
  • MS Excel andmefail väljaarvutatud tulemustega

Pakett L on suunatud ettevõtetele, kes ei ole varem töötajate pühendumust uurinud või on teinud seda orga­ni­satsioonisiseselt ning soovivad testi, millist lisandväärtus Stepp2 neile anda võiks. Pakett on väga taskukohase hinnaga. See tagab sama mõõtmiskvaliteedi kui XL, kuid omab vähem lisasid.

Pakett XL on suunatud ettevõtetele, kes on juba varem pühendumuse uuringuid teinud ning nende tulemusi oma personali juhtimisel kasutanud. Sellesse on kokku koondatud kõik need raportite tüübid, mida teadlikumad kliendid on pidanud vajalikuks meilt tellida.

meie taustast

Meeskond

Janno Järve

Vanemanalüütik

Janno omandas majandusteaduse doktorikraadi Tartu Ülikoolis. Ta omab pikaajalist töökogemust nii avalikus kui erasektoris. Sotsiaalministeeriumis töötas ta töövaldkonna asekantslerina. Viimased seitse aastat on ta tegelenud erinevate uuringute läbiviimise ja juhtimisega. Nende hulka kuuluvad ka pühendumuse ja tööga rahulolu uuringud. Janno oli üks avaliku sektori pühendumuse ja rahulolu uuringu metoodika autoritest, samuti kuulus ta meeskonda, mis töötas välja Stepp2 metoodika.

Kontakt:
janno.jarve@centar.ee
+372 56668440

Meeskond